Külön oldalak



2010. május 15., szombat

Íráskép

Néhány napja már, hogy szinte folyamatosan esik az eső. Sajnos ilyenkor be vagyunk kényszerítve a lakásba. Egy körlevél megírásához készülődök, nekiláttam írott betű formákat keresni. Miközben böngészgettem, eszembe jutott egy '92-es történet. Abban az időben alkalmunk volt részt venni egy pályázatra érkező anyagok feldolgozásában. Több mint 512000 darab pályázati szelvényt néztünk át, bíráltunk el. Bár a szelvényre csak néhány szót kellett írni, de ezek külalakja elképesztő volt. Ha most egy szóval kellene leírnom a minőséget, akkor ez lenne a helyes megoldás: ......... Mára már kitaláltuk az "írásképe sajátos", vagy az "írásképe egyéni" kifejezéseket. Így nem bántunk meg senkit, de a probléma megmarad. Vannak akik azzal érvelnek, hogy minek megtanulni rendesen írni, hiszen ott van a számítógép, elég csak a betűket felismerés szintjén tudni, a többi megy magától. Ha tehetem akkor kézzel írok, de most kb 35 levéről van szó, és így én is a könnyebb utat választottam.

Nincsenek megjegyzések: